duminică, 3 februarie 2013

Retete testate de cititori

Incep prin a multumi tuturor celor care "pierd timpul" cu retetele mele, tuturor celor care au rabdare  sa afle povestea fiecarei retete. Tuturor celor care le incearca si le servesc cu placere. Tuturor celor care ma critica sau care ma admira.

Am depus mult timp si efort, imi place sa cred ca nu a fost in zadar. Imi place sa cred ca exista cititori care aduc bucurie celor din jur preparand retetele mele. Cititori care se ling pe degete la sfarsitul unei mese copioase, cititori care revin cu drag stiind ca vor gasi retete pe gustul lor.
Cea mai mare bucurie este atunci cand citesc comentarii legate de reusita retetelor :)
 
Iar cireasa de pe tort au fost pozele de mai jos :) TORT, intr-adevar! Felicitari Denisa si multumesc ca mi-ai impartasit reusita ta!
 
 


 
 
Tort mousse de ciocolata cu crema de iaurt si mure  By Denisa:



 

3 comentarii :

Delia spunea...

Oana, poze pentru nenumaratele dulciuri pe care le-am facut deja de blogul tau nu pot sa mai fac acum. O sa incerc la urmatoarele, desi cu cat talent am eu la facut poze si cata lipsa de rabdare am la decorat, s-ar putea sa nu vrei sa le vada si altii :D.

Dar pot sa-ti fac o lista luuuunga cu retele de dulciuri delicioase pe care le-am incercat deja
de pe blogul tau

Oana spunea...

Delia,
daca nu ma insel noi suntem cunostinte tare vechi :)
Cred ca de pe vremea cand am publicat tarta cu branza si ciocolata !
Te mai astept cu drag, cu sau fara lista, cu sau fara poze!

Delia spunea...

Tarta aia e un mega-hit deja, datorita ei mi-a crescut exponential popularitatea printre prietenii baietilor mei, colegii baiatului meu mare mai aveau un pic si-mi ridicau statuie dupa ziua lui cand am facut tarta cu branza si ciocolata si tortul egiptean, tot de la tine.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...