sâmbătă, 16 martie 2013

Salata de stevie

Pana acum nu am incercat stevia decat gatita. Fie ciorbica cu iaurt, fie bors, fie calita, asemanatoare cu spanacul.
Astazi in schimb am simtit nevoia de ceva crud si proaspat. Si iata ce a iesit ! O salata revigoranta, dulce-acrisoara, surprinzator de buna! Cu putina carnica poate chiar substitui o masa. Ca sa nu mai zic de beneficiile pe care le aduce stevia ! Proprietatile sale naturale, non-calorice, hipotensive, antibateriene, fac din stevie un important adjuvant in tratamentele destinate tratarii diabetului, hipertensiunii arteriale, obezitatii sau cariilor dentare.
Din pacate viata "civilizata" ne-a facut sa uitam de portia de sanatate pe care o gasim in stevie, leurda, untisor si alte plante de primavara...

Salata de stevie


Ingrediente :

- stevie mica, foarte cruda
- morcov taiat julien
- nuca
- friptura de pui ( gratar, pui rotisat etc) - taiata fasii
- ulei de masline sau de struguri, zeama de lamiae

Stevia am curatat-o de nervurile principale si am taiat-o fasii late de un deget.

Salata de stevie

Am pus-o in castron, am adaugat morcovul julien, o mana de nuci si niste resturi de pui rotisat taiat fasii.
Cantitatile depind de foamea fiecaruia....
Am stropit cu putin ulei de masline, putina zeama de lamaie si gata gustarea! Incredibil de buna, sigur o mai fac !

Salata de stevie


Pofta mare va doresc si spor la bucatarit!
 
 

2 comentarii :

Licuta Marin spunea...

Nici eu nu am incercat stevia cruda in salata, dar cred ca e tare buna!Arata tare bine salatica ta!Pup!

Oana spunea...

Multumesc Licuta!
E chiar interesanta ca gust, dar trebuie sa fie mica, din frunzele abia aparute. Cu cat e mai batrana planta cu atat e mai aspra textura...

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...